קרדיט תמונה: FREEPIK

מזל טוב! זהו האירוע הראשון הגדול והמשמעותי שהילד או הילדה שלכם יזכרו מתחילת חייהם הבוגרים. בהחלט מרגש להגיע למעמד הזה והיום לא קשה להבין שלילדים בגיל הזה כבר יש דרישות לבת או בר מצווה קצת פחות צנועים ומינימליים מהחגיגות שעשו לפני כמה שנים בלבד. היום מסיבת בת או בר מצווה בלי אטרקציות שוות, תיחשב למסיבה דיי משעממת וכנראה תיגמר גם דיי מוקדם. לכן, לפני שאתם מתחילים להפיק את האירוע של השנה, יש כמה דברים שחשוב מאוד לדעת לפני.

הפקת אירוע בר או בת מצווה – מה חשוב לדעת?

לפני שניגשים להפקת אירוע כל כך גדול ומשמעותי, כדאי לדעת שהתהליך לא הולך להיות קל. הפקת אירוע זהו תפקיד קשה ועמוס מאוד, בשביל לצלוח אותו בצורה טובה ישנו צורך בעמידה בלחץ, יכולת סדר וארגון טובה, התמודדות עם ריבוי משימות ועוד ועוד.

הפקת אירוע כמו בר או בת מצווה מצריכה הרבה מאוד משאבים שלפעמים נראה כאילו מי שהפיק את האירוע מגיע לאירוע שלו עצמו בלי כוחות כלל. לכן, רגע לפני שאתם לוקחים את התפקיד על עצמכם, כדאי מאוד שתחשבו אם כדאי להעביר את רוב האחריות לחברת הפקות מקצועית שתסייע בביצוע המשימות עצמן וכן ברעיונות מעולים במהלך התכנון.

אם עלה החשש שלא תהיו בשליטה על האירוע, הסירו דאגה מליבכם, חברת הפקות טובה תדאג להשאיר אתכם מחוברים תמיד, לעדכן ולהתייעץ על רוב הצעדים. כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם יודעים בדיוק איך האירוע עומד להיראות.

אטרקציות לבר או בת מצווה

אחת התוספות הפופולריות ביותר היום באירועים גדולים כמו חתונות, בר מצווה ובת מצווה אלו כמובן אטרקציות מותאמות לאופי האירוע וכן גם לאופי האורחים.

מגוון האטרקציות לבר / בת מצווה הוא עצום ומציע לכם אפילו דברים שיהיו מעבר לדמיון הכי פרוע שלכם. מדובר בהרבה מאוד שנים של ניסיון בהפקת אירועים, צוות מקצועי ויצירתי שדואג להוסיף עוד ועוד רעיונות חדשים ומקוריים ובעיקר הבנה כוללת של אירוע מוצלח מה הוא.

לכן כאשר אתם מחפשים את חברת ההפקות שתהיה אחראית על הפקת בר / בת המצווה של ילדיכם, כדאי מאוד לברר שזו אכן חברה מומלצת, לשאול לגבי ניסיון ולא להתבייש לבקש תמונות וסרטונים, לבצע סקר שוק לאחר קבלת הצעת מחיר ובגדול לעשות הכל בשביל לוודא שאתם בוחרים את חברת ההפקות המתאימה לכם ביותר.

המומלצים ביותר לחגיגת בר או בת מצווה

כפי שניתן להבין, כמות האטרקציות לבר / בת מצווה היא ענקית כך שלא ניתן להציג את הכל. אך כמו בכל דבר יש כמובן את האטרקציות המומלצות וכן גם הפופולריות ביותר. בואו נכיר חלק מהן:

  1. קיר אוסקר לבר או בת מצווה – הקיר שירים לילד או לילדה שלכם בטירוף עם תמונות מהממות שיסקרנו את כל האורחים.
  2. בלוני לד לבר או בת מצווה – בלוני לד אחראיים על אווירה משגעת ודואגים שהאולם יהיה מקושט על כל ממדיו.
  3. לייזרים לאירוע – לייזרים הם בדיוק התוספת שתצטרכו בשביל להפוך אירוע מרשים למסיבה משוגעת.
  4. מסך צילום טאצ' – לכל האורחים מגיע להרגיש אורחי כבוד ולצאת מהאירוע עם כמה תמונות מרשימות ביותר על רקע מהמם ומוקפד ברמה הגבוהה ביותר.
  5. כניסת פסנתר לבת מצווה – מישהו אמר ' לדפוק כניסה' ? מדובר באחת הכניסות היפות ביותר שראינו עד היום.

כמובן שיש עוד הרבה מאוד אטרקציות משגעות. אל תשכחו לשאול את חברת ההפקות על חבילות משתלמות.